onsdag 21. april 2010

WEB 2.0 - kurs 2010

Ja, da er dette kurset snart til veis ende med avslutning i Ålesund i morgen 22. april. Jeg har twitret, klippet, limt, googlet, blogget, chattet, både på MSN og skype, mv. og lært masse. Noe av dette var kjent for meg fra før, som facebook, wikipedia, Google Earth, MSN, YouTube, mens andre tema var totalt ukjent for meg som f. eks. Picasa, og det i det hele tatt å holde på med bilder. Jo mer jeg har lært, jo mer forstår jeg at jeg ikke kan. Dataverdenen er helt utrolig oppbygd med all verdens muligheter. Det er vel omtrent umulig å sette seg inn i all verdens finesser, men man får bare finne ut av hva man har bruk for og synes er morsomt å holde på med.  Så det er vel egentlig bare å kaste seg ut i det, prøve og feile, gå på kurs og bruke mulighetene. Rett og slett trene, masse!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar